dilluns, 14 de novembre del 2011

Hola reina!!!

Bé ja està bé de pràctiques, ara et passaré uns links per tal que busquis i t'inspiris; coneixes aquella pàgina on entrem totes les mestres en busca d'iddes per les tapes?
Aquí intento deixar-te uns enllaços " chachis"inspirent-nos
  el titol és prou clar
Espero que et serveixin
Fins demà!!! Avui ja he fet prou feina. Només em falta saber com penjar un arxiu de so, li preguntaré a la Maite el proper dia perquè jo no me'n surto

Hola Teresa

Què dura és la vida dels internautes!!! Tu creies que jo sabia molt i en canvi estic aquí fent més hores que un rellotge per no aconseguir res. Ja em passa igual que amb l'anglès quin rotllo filla !!!! necessito un nou disc dur in my head.

Hola Teresa

Ciao Teresa, a veure si tenim una mica de temps i ens posem mans a l'obra amb aquest bloc. Jo crec que amb la teva imaginació poètica i la meva plàstica podem arribar lluny; bé tu  tens dos intel·ligències super desenvolupades: la lingüística i la plàstica; en canvi jo només en tinc  mitja de plàstica. Vaig a intentar penjar una cancó a veure que pasa. El que pasa és que no sé quina pena!!! Només sé penjar fotos i videos.